Til forsiden
Forside Om Billund Vand A/S Ledningsoplysninger Nyheder Udbud Job Kontakt Login

Rottebekæmpelse
Betalings- og faktura information
Takster
Trappemodellen - afregningstakster for erhverv
Måleraflæsninger
Procedure for målerskifte
Flyttemeddelelser
Refusion ved vandspild
Sms- og mailservice
Klagemuligheder

Klagemuligheder

Forbrugere kan indbringe klager vedrørende tvister med forsyningen for Konkurrence – og Forbrugerstyrelsen, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby.

Klageadgangen er fastsat i forbrugerklagelovens kapital 5 om mediation. Indgiver kunden en klage, er omkostningen i første omgang fastsat til 100,- kr.  Er der ikke fundet en mindelig løsning ved mediation, kan der klages til Forbrugerklagenævnet. Dette koster 400,- kr. Beløbet tilbagebetales, hvis klageren får medhold. Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen kan fastsætte beløbsmæssige over- og undergrænser m.v. for størrelsen på det omtvistede beløb, som betingelse for indbringelse af klager. Læs nærmere herom på www.forbrug.dk.   

 

Klagemuligheden er etableret ved lovændring og gældende fra 1. oktober 2015.

Klager over myndighedskrav samt f.eks. takster, der er godkendt i byrådet, forventes ikke at kunne påklages.


Billund Vand A/S Grindsted Landevej 40
7200 Grindsted
Tlf.: 76 50 27 00
Mail: post@billundvand.dk

VI ANVENDER COOKIES

Denne hjemmeside anvender cookies til måling af trafik, optimering af indhold og forbedring af brugeroplevelsen.
Hvis du klikker luk knappen accepterer du vores brug af cookies. Læs mere her